ویتامین‌ها و سلامت پوست(3)

 ویتامیـــن ث (C)

 

   مرکبات، سبزیـــجات، فلفل و گل کلم، سرشار از این ماده مغذی حیاتـی هستند.

 

 

   ویتامین ث، اصولاً به عنوان یک مبارز با سرماخوردگی شناخته شده و هنگامی که این ویتامین استفاده  می شود، به تولید کلاژن کمک می‌کند. 

 

   این ماده، فراوان‌ترین پروتئیـن بدن محسوب می گردد.

 

 

   پروتئین کلاژن، به صورت رشته‌های کلاژن در تمام انواع بافت همبند، ولی به میزان متفاوت، یافت می شود.

 

 

   هم‌چنین، ویتامین ث، به کاهش چین و چروک و بهبود بافت پوست کمک می کنـــــــد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

کلاژن، پروتئینـــی است که در ماتریـــکس خارج سلولی جانوران، وجود دارد.

 

 

پس ایـنک بفرمایـیـد یک بُرش ویتامیـن ث...........

 

 

نوش جاااااااااااااااااااااان

  



نظرات شما عزیزان:

پیچک عشق
ساعت9:35---18 اسفند 1391
ما به لطف هر رفیقی دلخوشیم / هر رفیقی را نبینیم نا خوشیم....
-----------------------
نه بلبل خواهد ز بوستان ها جدائی / نه گل دارد خیال بی وفائی

ولیکن چرخش چرخ ستمگر / زند بر هم رسوم آشنائی


پیچک عشق
ساعت7:12---12 اسفند 1391
http://facenama.com/ivylove
این صفحه ی من در فیس بوک ایرانیه

http://facenama.com/
در اینجا ثبت نام کنید بعدش پیچک عشق رو ببینید


shakiba
ساعت8:54---7 اسفند 1391
یاسی جونم نیستی؟؟
بیا قسمت بعدی رو بنویس دیگه، مردم از بس ویتامین ث خوردم!!!
شوخی کردم اما نیستی ها کجایی؟؟
بیا بیا دیگه.


ramin
ساعت22:21---6 اسفند 1391
salam yasi khanom
migam to in modat ke nabodam zadi ti kare vitamin
ye modate kar daram vaght nemikonam biam vali miyam be zodi
piroz bashi
bedrod


ایزدی
ساعت14:22---6 اسفند 1391


در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟
تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟
با آنکه ز ما یاد نکردی..
ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟


هانیه
ساعت3:12---6 اسفند 1391


تصمیم دارم یه فنجون ویتامین Cهم درست کنم

اونم جالب میشد ها
تــــــــــــــرشه تـــــــــــــــــرش!


ساعت21:28---5 اسفند 1391
حتما لطفا به کتابخونه ی تازه تاسیس من سر بزنید عضو بشید البته اول شرایط رو بخونین
بعد کامنت بذارین بعد تایید میشه لطفا حتما بعد از عضو شدن کتاب کتابخونه ی ما که کتاب ویژه وبم هست که تازه میخوام بذارمش رو بخونین
به همه ی دوستان و آشنایان همه ی لینکهاتون به مسیح هم بگین عضو بشن
بای


هانیه
ساعت3:25---5 اسفند 1391
اتفاقا یه قهوه مخصوص داریم
بیاین


پیچک عشق(ایزدی)
ساعت21:27---4 اسفند 1391


میان عابران تنهاتر از من هیچ کس نیست / کسى اینجا به فکر این غریبه در قفس نیست

دلم امشب براى خنده هایت تنگ تنگست / فقط در دستهاى گرم تو مردن قشنگست . . .


جوجو
ساعت21:09---4 اسفند 1391
هوراااااااا منم جزو همین بچه های ویتامین C شدم... چون عاشقه مرکباتم
بازم مر30 یا30


شَـادِی یـَزدانـِی
ساعت14:00---4 اسفند 1391
منــْ اِنسانـِ قویـ ایـ هَستمـْ

اَما گاهیــ اوقاتـ

دلمـْ می خواهَد یكیـ دَستمـ را بگیرد و بگوید:

“هَمه چیزْ دُرستـْ می شود“ ....


شَـادِی یـَزدانـِی
ساعت23:31---3 اسفند 1391
اجی بخشیدیمش

شَـادِی یـَزدانـِی
ساعت23:19---3 اسفند 1391
قربونت برم اجی ناز تر ماهم
خوبی؟خانواده خوبن؟
اره دیگه فرستادیمش دنبال نخود و لوبیا


shakiba
ساعت22:38---3 اسفند 1391
اوخ جووووون میوه!!!
من که همه میوه ها رو دوس دارم اما دیگه پرتقال عشقمه اونم دیگه به قول هانیه جون اگه از نوع خونیش باشه ، حرف نداره!!
پس الان منم خود ویتامین ث هستم!! راستی چقدر ویتامین ث اینجاس!


هانیه
ساعت20:34---3 اسفند 1391
یاسی من الان خود ویتامین ث هستم
باور کنید انقد پرتقال میخورم


شَـادِی یـَزدانـِی
ساعت20:33---3 اسفند 1391

سلام اجی گلم!


هانیه
ساعت12:15---3 اسفند 1391
@}; -

م صادقي
ساعت19:31---2 اسفند 1391
سلام دوست خوبم وبلاگت واقعي زيبا و مفيده زحماتي كه مي كشي كاملا مشهوده موفق باشي

هانیه
ساعت0:34---2 اسفند 1391
جذبه منم که اسما خانوم رو گرفت

هانیه
ساعت0:32---2 اسفند 1391
اره دیگه موضوع جناییه دوستان
یه پرتقال خونی داریم


سعید
ساعت0:32---2 اسفند 1391
سلام

آيا احاديث دين اسلام را به طور كامل نخوانده ايد و از اسنادي كه از ما پنهان بوده اند آگاهي نداري؟

پس با ما همراه باشيد


اسما
ساعت0:10---2 اسفند 1391
مر30 مر30 مر30
هانیه خانوم هم که موضوعو جناییش کرد این وقت شبی!!
من لیمو شیرین خوردم و نارنگی.
بفرمایید


هانیه
ساعت0:03---2 اسفند 1391
جات خالی یاسی جون صرف شد از نوع پرتقال خونی
شمام بفرمایید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 2 / 12 / 1391برچسب:ویتامین‌‌و‌ سلامت پوست,ویتامین‌ث, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس